Rabu, 29 Januari 2014

#ThrowBack ... Traditional Costumes

.
throwback nyer bicara kembali lagi ... and topic kali ni nak sharing pasal traditional costumes untuk wedding aku ... yeahhh memang aku ada pasang niat pun selama ni ... walaupun pasangan ku bukan dari bangsaku tapi aku tetap ingin memakai pakai tradisi bangsaku Melayu Cocos ... :D

yeahhh akhirnya aku berterima kasih pada Makcik dan Pakcik ku Wak Ana kerana sudi memenuhi niat hatiku ini ... walaupun kalau ikutkan aku nak size diriku sendiri tapi apa boleh buat ... terpaksa guna size yang mereka ada ... hehehehe :P



hemmm paling rare ... bab misai ngan tahi lalat ... hahahaha tu dia nengok pakcikku duk touch up muka aku ... 2 orang pakcik ku yang duk touch up dan siapkan aku ... manakalah isteriku ... haruslah pihak makcikku ngan anak anak dia yang siapkan ... :P











alhamdulillah ... akhirnya tercapai juga hajatku ... walaupun niatku pada mulanya nak pakai waktu malam hanya untuk family family ... tapi ntah apa mimpi parent aku ... tiba tiba petang tu juga dia suruh kitorang salin pakai costumes ni ... katanya family family dari jauh yang nak balik awal nak lihat juga ... dangggg :-SS

so pada member member ... cuma si Apu ngan Romie jer lahh yang still stay nak tunggu kitorang bersiap ... thanx geng kerana sudi tunggu aku bertradisional costumes ... :P

thanx a lot pada Isteriku kerana sudi memenuhi permintaan suamimu ini ... pada Wak Ana sefamily ... thanx for tha baju Cocos ni ... kalau bukan kerana miscommunication sure kitorang ada set persalinan sendiri kan ... apa apa pun thanx Wak ... luvv u so much ... :D

gitulahh as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin