Isnin, 27 Januari 2014

Mengejar Kasih Di Hujung Senja

.
memblogkan diri kali ni dengan tajuk yang agak pelik ... jangan kalut ... actually aku just nak sharing pasal novel yang aku baru jer selesai baca baru baru ni ... Mengejar Kasih Di Hujung Senja hasil penulisan Zainal Taib :D


perhhh tajuk jer dah rasa macam nak cakap something ... tapi aku beli buku ni pun sebab ianya dijual oleh team team Indie ... kalau ianya dikluarkan oleh KarangKraf or PTS ke sure aku bohlayannn jer ... hahahaha :P

actually novel ni menceritakan kisah seorang wanita yang pernah terlibat dalam kancah komunis ... kira menceritakan kehidupan beliau dan suami beliau yang menjadi komunis ... kalau ikutkan pada novel ni ... citer ni based on true story ... :D

so setelah aku baca ... aku suka novel ni ... penulisan agak relax dan tak berat sangat ... dan membuatkan ko memang nak tahu kesudahan cerita ni ... so ... itu maybe pada aku lahhh ... tak tahu plak citarasa kalian plak ... :)

jadinya sekiranya ada yang nak dapatkan novel ni ... bolehh dapatkan segera di toko toko buku berhampiran ... dan as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** tak sangka hanya kerana dendam dia sanggup menjadi petualang negara hanya untuk membalas dendam ... perhhhhh :-SS

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin