Jumaat, 10 Januari 2014

bikin kecah dapur

.
ehhh apakahhh title entry kali ni pelik semacam ... sajhe jer aku nak sharing citer ngarut ni ... hahahaha baru baru ni bila orang umah aku tetiba rajin nak buat CongoBar ... lalu aku biasalahhh sajhe jer nyenyibuk nengok nengok ... sekali tup tup aku yang duk kena gaul vollehhh :P


tuuu diaaa ... mammpooo ... memang jangan mimpi lahh nak nengok nengok jer ... tapi bila fikir balik seronok gak duk gaul gaul ni ... hahahaha ... walaupun yang duk sukat letak bagai haruslah orang umah kan ... aku duk gaul jahhh :P dan hasilnya ... \:D/



yang atas tu before masuk oven dan yang second tu selepas kluar oven hehehehe ... alhamdulillah ... menjadi juga ... heheheh ini aku duk fikir fikir kalau lahh my1st and 2nd MasterChef tau aku duk kecah kecah kat dapur memang gelak guling guling dorang ... hahaha almaklumlahhh before this mana lahh aku pernah masuk dapur ... tau order sajhe dengan dorang =))

jadinya gitulahh kekdah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** mampu menggaul dalam kuali ... hahahahahha 

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin