Ahad, 26 Januari 2014

the side kick of kickoff 2014

.
memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing citer pasal kick off erkkk kalau korang follow blog aku ni last year pun ada gak citer pasal sidekickass ni kan ... ehhh salah kick off ni ... so ni untuk this year plak ... :D



event macam biasa lahh ... sama jer like last year ... CEO bagi ucapan ... cuma kali ni setiap department pun kena present ... dan kali ni ada team ProOff sekali ... :P 

selain tu turun diadakan ialah penyerahan Long Service Award pada mereka yang telah memberi khidmat pada syarikat selama 10 dan 20 tahun .. perhhhh ... aku ... aku memang tak lahh aku 5 tahun pun belum lagi hahahah =))


ehhh ni dah kenapa ... TZ ada lagi ... hahahah yeahhh TZ come back but kat ProOff ... so ni sessi untuk memancing aku join team dia ... hemmmm ... menangislahh team AntaraBandar kalau aku ke ProOff ... hehehe dan dan jer kan ... ntah ntah team AntaraBandar bentang carpet merah untuk aku blahhh ... :P



gambar atas ni kitorang bergambar ngan colleague kitorang yang dapat anugerah pada hari tu ... Tahniah pada Akak Otai Kredit Kad kita ye ... hemmmm jangan lupa buat makan makan ye ... :P

citer pasal makan makan ... habis event jer ... macam biasalahh ada sessi makan makan ... so makan makan lahhh ... tak yah rebut rebut lek lek sudah ... sure mesti ada lagi makanan :)


ok gambar atas ni ... merupakan team IT AntaraBandar bergambung dengan ProOff ... hemmm tak ada gak yang tak ada dalam ini gambar ... seperti EnIdan, Hafiz dan Fateh ... si Fateh tak mai coz dia malam .. tak bangun lahh tuuuu ... EnIdan busy handle majlis ni kot dan si Hafiz aku tak sure mana dia menghilang ... lari gi rehearsal AJL kot ... =)) 

so gitulahhh ... kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin