Sabtu, 4 Januari 2014

Racks On Racks On Racks

.
memblogkan diri ... ehh apakah title posting kali ni duk citer pasal racks ... ni nak sembang pasal lagu racks yang lebih kurang dengan lagu bertengkek tengkek ke apa ... hahahha 

oh tak ye ... actually sajhe nak sharing kisah racks buku aku yang dah penuh ... dan aku memerlukan racks macam ni ... coz racks ni memang cool untuk koleksi novel novel aku ... :P


hemmm ni masih ada lagi yang aku tak display novel novel aku coz dah tak ada space and novel novel tu berada pada member member vollehh kalau tu mai habislahh ntah lahh mana nak letak ... :-/

tak apa harap harap aku boleh ketemu racks macam ni ... hehehehe insyaALLAH pelan pelan kayuh orang kata ... :P

so gitulahh untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

jeles!!!

KeMatZ berkata...

jangan nak jeles sangat ... kalau ko jumpa racks ni sila roger aku ye ... hahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin