Khamis, 23 Januari 2014

Magis by Ramlee Awang Murshid

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal novel yang aku baru jer selesai baca ... dan kali ni lain sikit ... coz aku kembali semua membaca novel keluaran Alaf21 ... whatttt ALAF21 :-SS 

jap jap ... lek lu ... memang keluaran Alaf21 tapi penulis dia Ramlee Awang Murshid kot ... aku memang ada koleksi RAM ni pun ... lagi buku MAGIS ni walaupun dah lama di pasaran tapi aku grab pun baru jahhh ... :D


Usai aku baca novel si RAM ni ... apa yang aku lehhh katakan ... penulisan RAM still sama ... jalan cerita yang kita mungkin boleh kata sama jer ... hemmm ini pendapat aku ok ... cuma aku pelik kerana ada benda yang membuatkan aku cepat cepat nak habiskan ... ini memang pelik ... walaupun aku rasa jalan cerita dia memang agak klise orang kata ...

kena plak MAGIS ni himpunan dari 5 watak utama dalam novel novel yang pernah ditulisnya ... seperti Saifuddin, Tombiruo, Mikhael, Ryu Watannabe dan Carlos ... jalan penceritaan sama jer ... macam kisah kisah mereka pada novel mereka sendiri ... 

ntahlahh maybe ini pendapat aku ... cuma seperti aku katakan ... walaupun jalan citer dia klise tapi aku tetap macam ingin tahu apa kesudahan ceritanya ... hemmmmm :-/ kira ok lahh atleast aku masih mampu untuk habiskan compare ada novel yang aku baca baru 2 bab aku dah letak tepi dan sampai laaa ni ... aku tak sentuh dan tak terniat nak baca kembali hahahaha =))

so benda ni depand pada kalian masing masing ... citarasa dan feel lain lain kan ... so kalau berminat apa lagi ... silalah dapatkan di toko toko buku berhampiran ok ... takut kehabisan ... hahahah :P

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin