Selasa, 7 Januari 2014

pekena Asam Pedas kat kedai Mee Bandung

.
continue memblogkan diri ... memandangkan kes aku yang aku citer tadi tu berhampiran dengan kedai Mee Bandung Muar ... so apa lagi before kitorang ke tempat aku buat report (maksudnya bukan center) dan parking pun dah bayar dan rasa tak berbaloi apa lagi gi melantak lahh dulu kat sini :P


but yang bestnya ... kitorang mai bukan nak pekena mee rebus ... hahaha kitorang duk order Asam Pedas ... hemmm tapi Asam Pedas sini memang bagi aku ... ingat bagi aku ... memang terbaekkkk :P



tuuu diaaa .... nengok si Daus ngan Pop perhhhh bukan main seronok lagi ... hahahahah :P 

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... cam biasalahh ye stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin