Selasa, 30 April 2013

pekena Fried Oysters

.
memblogkan diri lagi ... masih lagi dengan kisah makan makan ... hahaha kali ni menu yang dah lama aku tak pekena ... ialah nak nak bila Uptown dah berpindah tempat ... so memang jaranglah nak turun kat FoodCourt Uptown Hawker tu ... menu yang aku maksudkan ialah Fried Oysters ... :D


actually time aku pekena ni kebetulan aku lepak ngan AbangLong and AbangNgah aku ... coz AbangNgah aku ada kat sini ... jadingan AbangLong dia ni gigihlahh nak jenguk adik dia sorang ni ... jadi bila bab port makan ... depa serahkan kat aku ... tu yang aku bawa gi Uptown ... :P

so memandangkan aku tak berapa nak lapar ... jadi aku orderlahh menu ni perhhh memang best lahhh lama tu tak pekena benda ala ni ... so if korang nak cuba try test lehh lah ke sana ... cuma aku tak lah cakap yang aku order super dupper sedap ye ... coz kat situ banyak kedai yang sediakan menu ni ... :)

jadinya ... gitulah kisah entry makan makan aku kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin