Selasa, 30 April 2013

Pecel Lele Lela

.
memblogkan diri lagi ... kali ni nak citer pasal makan makan plak ... kebetulan balik dari Kuching baru baru ni si Adam yang pickup aku coz dia yang jaga MyBooku .. :D jadinya time on the way pulang tu ... ntah macam mana si Adam ajak aku gi jenguk si Ayu ngan Rafie katanya dah lama tak hangout bersama ... so aku on kan jahhh :D

time lepak lepak kat rumah Ayu ngan Rafie tup tup kitorang rasa nak lepak lunch .. so si Adam suggest untuk lepak lunch kat Pecel Lele Lela ni ... kitorang ikutkan ajhe ... lagipun kitorang tak pernah mai ke sini :)


sampai ... kitorang pun order menu menu masing masing ... mostly Pecel Lele Lela ni masakan dari seberang ... jadinya menu yang aku order ialah seperti di bawah ;)


Daging Cabai Ijo

Nasi Goreng Ayam

Es Jeruk Kelapa


so dari apa yang aku rasa ... aku memang suka kat Daging Cabai Ijo dia ... perhhh memang malatop gitu rasanya ... pedas yang amat ... heheheheh untuk es jeruk tetiba aku teringat time aku ke Jakarta ... kira air ni lah yang aku selalu order ... :D

so if ada korang yang nak cuba try test ... boleh gi try kat Sekyen 13 Shah Alam ... tempat dia pun agak selesa ... so gitulahh untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin