Jumaat, 19 April 2013

Harimau Selatan vs Red Giant

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal aku lagi sekali turun ke stadium untuk beri sokongan pada team Darul Takzim ... :D pada mulanya memang tak plan pun nak turun ... tapi ntah macam mana ada colleague baru aku ni si WanKpop tup tup kata nak cari jersey JDT ... hemmm dah alang alang terus jelahh layan games kan :P

so seperti biasalahh team layan bola aku ... siapa lagi kalau bukan si Udin, Daus dan Paan ... cuma kali ni ada ahli baru ... WanKpop hahahah suka hati aku jer kan set nama dia WanKpop ... kalau dia baca ruangan aku ni memang kena smack sia sia jahhh :P
 



oh actaully game kali ni kitorang layan merupakan perlawanan kedua suku akhir piala FA ... kira pusingan pertama main kat Larkin ... dan sudah pasti kalian semua dah tau kan keputusan games ni ... berpihak pada team Harimau Selatan setelah kedudukan argregate terikat 3 - 3 dan akhirnya terpaksa keputusan ditentukan melalui sepakan PENALTI ... dan berkesudahan 4 berbalas 2 ... :D


tuuu dia ... bukan mai seronok lagi ... slumber jer dengan baju kerja turun stadium hahahahha ... dan yang best malam tu gak lehhh terjumpa sama itu Jep Sepah ... heheheh apa lagi terus berpossing bersama ... :P



bila dah turun stadium ... memang tipulahh kan kalau tak balik tangan kosong ... tu diaaaa aku grab another jersey JDT as collection peribadi ... serta sticker kereta dan sticker motor ... ehhh motip sticker motor ... tengok lahh apa akan jadi kat sticker motor tu ... :P

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... apa apa pun tahniah buat team Harimau Selatan ... Johor Darul Takzim ... LUASKAN KUASAMU ..... heheheheheh insyaALLAH kalau ada rezeki sampai ke FINAL confirm akan turun beri sokongan ... hehehehe :D

jadinya seperti biasalahh ye ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin