Isnin, 8 April 2013

ABPBH12

.
kembali memblogkan diri ... entah kenapa tetiba aku rasa macam sajhe sajhe nak buat entry pasal ABPBH12 ni ... hahahahha motip sangatkan :D


senarai pemenang pun mesti kalian semua dah tau kan ... hemmmm so amacam ... ada yang puas hati ... ada yang sentap tak ... hahahah kalau tanya aku ... ofcoz aku sentap sebab YUNA kalah ... apa nak buat ... tapi nasib terubat sikit bila dapat tahu Nabila Huda dan Shaheizy Sam menang ... hehehe :D

tapi apa yang aku leh katakan anugerah malam tu agak hambar ok ... aku dah naik bosan ... serius aku hanya tunggu result PENYANYI WANITA POPULAR jer ... bila aku nengok anugerah ni begitu hambar ... lepas aku tau result yang YUNA kalah terus aku layan ALI BABA BUJANG LAPOK ....

sampai lahh aku terlepas persembahan MIDLEY SEARCH by JAY JAY, ZIANA ZAIN, ELLA dan M NASIR ... aku tau pun lepas banyak baca comment kat TWITTER yang persembahan dorang menarik ... bila buka dah part ELLA dahhh so terlepas nengok akak Ziana kita perform ... :(

tapi serius ... memang aku rasa anugerah semalam tu hambar ... dari opening aku dah mula serabut dah ... aduhhhhh ntah apa apa ntah ... rasa macam kenapa semakin lama semakin hambar anugerah ni ... bukan semakin menarik ... ntahhlahhh sembang lebih pun bukan ada gunanya pun ... heheheh :D

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ...;)

* baru ingat nak shave jambang ni kalau YUNA menang ... tapi apa nak buat ... YUNA kalah ... hemmmmm [ tapi apa kaitan YUNA dengan Jambang aku ni ... MOTIPPPP SANGATTTT :-? ]

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin