Jumaat, 26 April 2013

Nur Aneesa Zahra

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal baby ... ehhh apakah ... dan siapakah si Nur Aneesa Zahra ni ... :D

baru baru ni aku ngan colleague aku berkesempatan gi menjenguk baby Nur Aneesa Zahra bt Tasli ... anak kepada team mate kitorang si Fiza yang telah selamat dilahirkan pada 1 April lepas ... ialahhh memandangkan puteri ni dilahirkan ketika kandungan ibunya masih berusia 8 bulan jadi untuk dia pulang ke rumah memang lambat lah kan... :D

jadi bila sudah berada di rumah kitorang pun kebetulan time lunch hour decide untuk gi menjenguk baby hehehehe :D



tuuu dia ... tetiba aku nervous plak ... hehehehe bukan pasal apa ... ialahh nak kata aku tak pernah pegang baby memang nipulahh kan anak buah aku pun dah 9 ok ... ni pun tengah tunggu kelahiran yang ke 10 ... hahahahah cuma untuk baby Neesa ni ialahh kecil sangat risau aku nak dukung ... tapi tetap beranikan diri ... hehehehe :D

so kat sini aku nak ucapkan tahniah buat Norafizah dan Tasli di atas kehadiran puteri baru Nur Aneesa Zahra ... semoga kalian sentiasa happy bersama puteri baru dan Auni .... hehehehe :D

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin