Isnin, 22 April 2013

Jejalan Tanah Merah

.
kembali memblogkan diri ... aku rasa macam tak best and tak lengkap plak blog aku ni kalau aku tak sharing citer jejalan aku yang aku pernah mention before this ... time before aku gi try test Malindo lagi ... hehehehe so now aku sharing ... :P

itupun kalau korang semua perasan lahh entry entry aku before this ... tempat yang aku tuju ialah Tanah Merah Kelantan ... well actually untuk kali ni bukan misi jejalan sangat pun ... more to jejalan relaxkan fikiran sambil follow member aku si Abe balik kampung dia ... :D
 

entah kenapa ... untuk kali keduanya kitorang aku lepak dulu relaxkan bada kat area ni ... before teruskan perjalanan ... hahahah dah macam jadi satu kemestian untuk lepak tepi highway plak :P gerak malam around kul 11malam if tak silap aku .... dan alhamdulillah kitorang selamat tiba di Tanah Merah around before subuh ... :D



actually seperti aku kata kali ni tak ada lah aku nak jejalan sangat ... bila diajak ke Rantau Panjang pun ... aku just nengok nengok coz nothing untuk dibelinya ... hahahahha tapi ada gak benda aku beli ... aku beli buai .. untuk abang long aku ... ntahlahh apa mimpi ntah tetiba minta buai bagai ... so itu je lahh aku grab ... nengok aku tak terfikir pun nak snap picca =))


time kat Rantau Panjang tu actually Abe ada ajak aku Jumaat kat Masjid Beijing ni ... aku pun tak pasti nama sebenar Masjid ni tapi rekabentuk dia sejibik ikut seni bina China mari ... tapi memandangkan terlalu awal ... aku pun kata baik kita sembahyang area kampung dah lahhh ... balik leh relax ... dah lahh sampai jer lepas breakfast kitorang terus gah ke Rantau Panjang :-SS

untuk sesi jejalan kali ni pun tak lama ... just 3 hari jer ... mai Jumaat ... Ahad dah balik dah ... so tak ada apa sangatlahhh yang aku buat ... hahahah cuma kali ni aku pun pelik kenapa mileage aku ni lebih jauh plak compare dengan before this punya travel ... :-?


hemmm itulahhh kisah untuk entry kali ni ... tapi dont worry aku akan sharing gak beberapa citer yang aku rasa better aku buat new entry untuk rasa lebih best aku sharing ceritakan .... hahaha dan dan jer ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin