Selasa, 16 April 2013

KLCC - Antologi Cerpen by FIXI

.
memblogkan diri lagi ... dammed aku tak sempat nak sharing kisah cuti cuti tup tup aku sharing pasal koleksi cerpen yang aku baru jer habis telaah ... walla :D

koleksi cerpen yang aku maksudkan ialah KLCC - Antologi Cerpen yang mengumpulkan 19 penulis yang menghasilkan cerpen bertemakan KLCC sempena sambutan ulang tahun ke 15 KLCC gah kukuh sebagai sebuah mercu tanda buat negara kita ... :)


ok setelah aku selesai mentelaah semua ... apa yang aku leh katakan ... hampir kesemua penulisan mereka ni menarik dan terbaaaboo :P xpecially ... penulisan Nadia Khan, Julie Anne, Shafaza Zara dan Hasrul Rizwan ... tapi tu pada pendapat aku lahh ... maybe kalian aku tak pasti .. :)

dan apa yang aku leh katakan ... memang agak berbaloi kalau korang milikki KLCC ni ... ialahhh dah lahh EDISI TERHAD ... hanya dicetak sebanyak 1500 buah jer ... so if kalian terlambat ... memang kena meroyan dapatkan dipasaran gelap yang aku rasa price dia akan melambung gitu ... :P tapi aku takkan jual lahh ... akan kusimpan sebagai koleksi peribadi ... :D

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin