Rabu, 10 April 2013

6pax DiTerima

.
memblogkan diri ... baru baru ni aku ada buat order kat BUKU FIXI ... rasanya dah lama aku tak membuat pembelian secara online ... heheheh tetiba teringat plak kisah aku dipilih sebagai pembeli bertuah untuk FIXI ... :D

so ntah macam mana kebetulan ada buku baru yang FIXI keluarkan so .. tak pasal pasal aku kembali membuat pembelian secara online erkkk :-ss dan yang bestnya untuk julung kalinya aku mencuba pembelian 6pax ni :P
 

mesti kalian pelik kan ... kenapa Asrama dan KLCC sampai 2 aku grab ... actually ... untuk mencukupkan 6 buah ... so aku beli lahh xtra tapi buku buku tu dah ada owner dia ... depa just tumpang membeli dengan aku jer ... :P

dan mesti ada yang tertanya motif aku beli PECAH again ... bukannya aku dah ada ker ... ye memang aku dah ada .... aku pernah buat review pun ... korang boleh usha kat REVIEW PECAH ... tapi tulahh aku rasa macam menyesal sebab tak grab PECAH versi KULIT KERAS yang aku dengar LIMITED ... so untuk yang ni aku tak nak ketinggalan ... gilerrrr collector FIXI aku ni ... :-SS

so yang aku tengah fikirkan kan ... bila lahh aku lehhh baca buku buku Asrama ... KLCC ... dan Devil's Place tu ... coz lately ni aku memang superdupper busy ... tapi don't worry kalau aku habis baca ... akan aku review seperti biasa ye ... 

jadinya as usual stayTuned for next entry aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin