Isnin, 6 Jun 2011

wedding si Noiey & Hanif

.
last sabtu aku ngan beberapa clix AB aku telah ke Felda Jengka 10 untuk menghadiri jemputan majlis perkahwinan rakan office kitorang si Noiey ... serius talk on 4hb memang aku dapat banyak sangat jemputan wedding ... sampai blank tak tau nak gi mana ... finally decide gi ajhe yang ni coz si Noiey ni dah invite lama dari awal tahun gitu ... :D

so plan ngan si Aidil, CikNor and Fitri untuk ke sana ... then si Fitri pun suggest dah alang alang ke wedding si Noiey kitorang terus lepak umah dia coz umah dia pun just area area situ jer ... so MOJ ... :P


gerak dari KKemuning around kul 10 ... selain kitorang Aidil ofcoz bawa wife dan hero dia ... so si CikNor naik satu kereta sama Aidil ... then aku kali ni kena drive CikWun si Fitri yang turut serta si Ayu adik si CikNor ... so kami bertujuh gerak menuju Felda Jengka ... :)

perjalanan menuju pantai timur memang banyak kenderaan ok .. hampir semua RnR aku perhatikan penuh ... mungkin cuti sekolah katanya kan ... so sampai ajhe Felda Jengka 10 ni ... other geng dari AntaraBandar dah sampai ... bagai on time gitu ... kitorang sampai sempat makan ... pengantin lelaki baru sampai ... so apa lagi ... SILA IKUT ARAHAN JURU GAMBAR yek .... ;))

duk snap snap time pengantin berarak .. then lepak lepak borak ... sambil tunggu tunggu time mahu pulang ... tapi biasalahh dilarang oleh pengantin perempuan ... hahahah risau benor si Noiey ni takut kitorang lepas makan terus cargon tak lepak jap ngan dia ... hihihihihi ;)

bila pengantin pun dah selesai makan beradab ... skrang time for snap snap gambar kat pelamin ... so kitorang ni yang main dari jauh ni ... apa lagi ... its time for berpossing bersama pengantin ... bila dah selesai ... and masa pun dah time so kitorang semua berangkat pulang setelah masing masing telah dibekalkan goodie ... :D

so pada pengantin baru ... Noiey & Hanif ... di sini aku nak ucapkan CONGRATULATION pada kalian ... diharap kalian berbahagia hingga ke akhir hayat .... selamat menempuh dunia baru yek .... :)

then kitorang beredar ... so nak tau apakah aktiviti kami selepas ajhe dari majlis wedding si Noiey dan Hanif ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYEr .... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin