Rabu, 29 Jun 2011

attitude ....

.
lama dah aku tak memblogkan diri .... bukan tiada cerita nak disharing ... ada ... nanti dulu ya ... banyak perkara yang mungkin akan sharing dan minta pendapat .... tapi tu lahhh ... masa mencemburui diri ini dari terus berkata kata di sini ....

tapi ada benda yang aku teringin nak sharing kat sini ... idea yang diberi oleh one of team dalam training kitorang .... pasal ATTITUDE ... dan apa mereka kata tentang ATTITUDE .... :-?

AKU
TERIMA
TEKANAN
INI
TANPA
UNSUR
DENDAM
EGO @ EMOSI

hemmmm .... mampukah aku ..... hadapi semua ini tanpa sedikit pun unsur dendam dalam diri ini .... atau aku still akan maintain as SUCKER yang Gemilang .... :|

TakSangkaYer ... :-t
.

4 ulasan:

missgee berkata...

Bulih bah kalo ko :)

Bulih tapi mungkin akan sangkut2
kat tengah2.. Kena kasi kuat tue
hati.. Sebab benda2 best memang
payah nak buat..

P/s: Semoga Berjaya (^.^)

KeMatZ berkata...

itu lah pasal .... kadang kadang KATA KATA boleh kot tapi GERAK BADAN OR HATI .... susah bah ....

ayakkkkk hehehehehhe :P

Kopi Susu berkata...

cuba positif...ni awal2 dah angkat diri sbg sucker......life well or life hell....u choose...:D

KeMatZ berkata...

heheheh .... sebab aku lebih kenal diri aku .... not only talk talk talk ok ... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin