Rabu, 1 Jun 2011

nonton TylckoounS again ....

.
wow what tha entry ni kematz ... nengok teater yang sama untuk kali kedua ... jarang dibuat orang ... tapi apa ada hal kan ... Nur Kasih The Movie orang lain leh layan lebih dari 5 kali ... awat aku tak leh gi nonton teater ni lebih dari sekali ... :P

actually time aku duk standby kat office ahad lepas ... tup tup si Romi buzz chat ngan aku ... tup tup ntah macam mana sajhe aku tanya dia either dia dah layan tak teater ni coz dia ni follower tegar si Zahiril ... hahahah matilahh aku kalau dia baca entry aku ni ... :-SS

then dia kata belum ... and decide nak gi but tak ada geng ... so dia ajak aku ... aku mula mula pikir ... hemmm aku dah layan ... tapi apa salahnyer kalau aku gi lagikan ... kebetulan plak on that hari tu ... last persembahan ... dan siap kluar artikel pasal teater ni lagi kat KOSMO ... so aku pun ON ajha ... and Romi decide mau pickup aku di rumah ... :P


so apa yang aku leh katakan untuk persembahan kali kedua ini ... coz jalan cerita semua samakan ... takkan nak citerkan lagi ... cuma apa yang lainnyer kali ni ... opening agak menarik dan lucu ... 3 emcee tu yang duk sampaikan peraturan dan permintaan yang patut dipatuhi oleh penonton ... nice job ... :P

tapi apa yang aku seronok last persembahan ni ... lakonan Nam Ron, Zahiril, Ameerul dan Mardiana totaly lain dari persembahan yang aku lihat pada persembahan awal tempoh hari ... serius ... this time depa lagi beremosi ... lagi feel dan benar benar menghayati watak masing masing ... imagine sampai aku malas nak snap gambar coz duk focus bolehh wakakkaka :P kalau snap pun ala ala jer ... tu gambar blur semacam jer :D [
padahal memang tak da bakat nak snap gambar :( ]

bravo pada mereka berempat ... AWESOME dan GREAT JOB untuk kalian ... tiba tiba aku rasa tak rugi aku spent another time aku untuk nonton kali kedua ... memang berbaloi ... serius ... maybe aku rasa this time depa punya last persembahan ... so depa benar benar all out kot ... maybe ... bak kata bro NamRon
"biasalahh teater lain lain emosi pada lain lain hari ...." :)

so selesai persembahan ... sempat gak aku ngan Romi bergambar ngan 2 otai ... ofcoz Bro NamRon and Zahiril ... sempat gak berborak kosong and lepas tu kitorang pun cargon ... so gitulah ... hopefully persembahan ni ada dirakam dan diDVDkan agar aku dapat miliki dan jadikan bahan koleksi peribadi ... :D

so as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin