Isnin, 13 Jun 2011

AF penghabisan ....

.

erkkk ... apa pasal lahh aku tetiba tepek logo AF ni ... hahah sajhe jer nak sharing celita ngan korang semua ... actually korang semua mesti tau kan yang AF kali ni merupakan AF terakhir ... dan lepas ni dah tak ada dah lagi AF ... bila dipikirkan balik ye ke tak ada ... ke just AF jer yang tak ada ... tapi rialiti show macam still ada cuma maybe nama dia lain kot ... mungkin SUPERSTAR ke ... or SUARA GEMILANG ker ... apa apa jer lahh aku main hembus mana tau ... :P

ok melalut dah citernyer ... actually sajhe nak citer pasal aktiviti aku pada ahad lepas ... di mana aku ngan groupie duk berkampung kat umah Zie untuk konon kononnya nak layan final AF ni lahh ... nak gi menonton kat Putrajaya ... serius aku memang tak nak lahhh dah lahh aku memang agak anti layan konsert kat area Putrajaya ... wakakka kena plak ko nak gigih layan final open macam tu ... kalau dalam hall or stadium ok lagi ... :D

so memang alang alang kitorang buat portluck umah zie ... so terus jer jadikan one of tentetive kitorang duk layan Final AF 9 ... nama pun portluck ... so masing masing ditugaskan untuk membawa menu masing masing ... aku as usual ... sponsor air ... walaupun ianya nama simple tapi ianya agak berat untuk korang bawa dari tempat ko park kereta sampai ke destinasi ok ... imagine around 5 botol 1.5 liter sama 5.5 liter mineral .... mau tak tercabut tangan ni ... hahahahha :-B

menu malam tu ... adalah spaghetti, nugget, pizza, keropok, kek and yang best siap ada buah salak ok ... memang rare sungguh malam tu ... duk lepaking sambil pekena salak ... wakakkaka ... so kitorang macam biasalah ... sambil nonton sambil makan sambik hanyam ketupat ... nasib lahh siapa yang tak ada malam tu kan ... memang jadi bahan kitorang kekdahnyer .... =))

oklahh as semua tahu result pasal AF ni ... semua dah tau kan ... Hazama yang menang ... if korang tanya aku pun ... before start persembahan pun aku dah katakan dia akan juara ... even bila dia dapat masuk dalam AF aku dah kata ... this year dia punya lahh ... so memang benar belaka ramalan ku semua ... cehhh wah ... ;)

tapi kalau korang tanya pilihan aku ... aku time tu harap satu kejutan berlaku di mana Azri or Fina yang juara ... wakakkaka tapi apakan daya depa kalah ... tak apa ... jauh lagi perjuangan korang diluar tu ... lagi hebat cabaran yang bakal korang hadapi apa apa pun good luck untuk korang .... :)

so tahniah pada juara dan semua finalist malam tu ... pada yang kalah jangan bimbang korang dah juara dah dihati peminat korang ... hehehehe ... so citer pasal final ni ... ialahh ni kan final terakhir ... ada lahh beberapa yang aku rasa macam hambar jer konsert yang kononnya gah ... or sepatutnya kena da boom ialahh last kan .... lepas ni mana da lagi Akademi Fantasia ... [ ye ke :-? ]

tapi ... hemmmm hazab ... dengan aku nengok dah macam caca marba dah bila sekali 4 pengacara naik satu pentas ... serius terabur .... dengan juara juara AF perform berselang dengan peserta pun aku rasa bukan satu idea yang baik ... sebab nampak sangat kehazaban dia ... serius ...

untuk persembahan finalist ... aku amatlahh kesian pada Azri ... untuk lagu kedua beliau di mana dia kena kongsi prop yang sama dengan Lena ... PIANO tu ... perhhh gilerr lahh memang kesian ... ok ... terus kitorang kata crew ni tak lehh buat kerja ke ... or team persembahan pelajar ni dah tak ada idea nak bagi kat pelajar .... serius hazab dan sedih :(

tapi apa nak buat ... bebel or sembang lebih pun benda dah jadi ... lagi pun bukan dapat apa apa pun ... cuma ialah bila kita memang layan Akademi Fantasia ni since AF 1 lagi ... bila lihat final punya KONSERT hazab macam baru setahun jer Akademi Fantasia ni ... wakakakkaka ... serius aku rasa final AF 5 juga masih lagi terbaik dah boleh diingati ok ... dengan semua musim student mai menari style menuju puncak masing masing .... memang style .... bravo pada team or crew time Akademi Fantasia 5 ... kalian memang AWESOME =D>

so gitulah citer untuk entry kali ini ... bila selesai ajhe AF ni ... kitorang pun balik lahh ... coz esoknya mau kerjakan masing masing ... wakakkaka apa apa pun thanks a lot pada Zie & Romanoff kerana dengan cool menjadikan rumah mereka port untuk kitorang portluck sambil layan final AF .... :D

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** kalau citer pasal Akademi Fantasia memang banyak kenang kenangan yang sukar dilupakan ... since dari AF 1 sampai AF 7 time kegigihan diri ini ... kecuali 8 and 9 ni jahhh kureng gigih ok ... tapi still ada gak yang aku sokong or minat ... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin