Rabu, 8 Jun 2011

at rumah kerengger serati ...

.
seperti dalam planning kitorang ... tempat tinggal untuk perjalanan kali ni telah disponsor oleh CikFitri a.k.a kerengger serati di rumah parent dia kat Felda Kota Gelanggi ... :D

so after ajhe selesai tour jejalan melihat gua gua di taman warisan kitorang terus ajhe gerak pulang ke rumah ... time tu kat umah just ada parent si Fitri dan adik bongsu dia jer ...


duk lepak lepak ... hilangkan rasa lelah masing masing ... then kitorang dijamu makanan yang dibekalkan oleh pengantin di majlis wedding si Noiey ... ;))

kat rumah si fitri ni tak ada aktiviti sangat ... kenapa plak bila ko dah mandi and makan ... haruslahh perut kekenyangan dan mata pun layu bagai ... :P

tapi entah time duk lepak lepak baring tup tup si Fitri panggil suruh bersihkan buah salak ... amik kau ... kitorang manalahh tau nak hilangkan duri duri pada buah salak tu ... nak nak aku ... aku tau ngap jer lahhh kadang kadang nak kupas pun aku suruh Norfizah kupaskan heheheheh :P

so gitulahh seperti dalam gambar yang si Aidil lakukan ... masuk dalam satu bakul ... then kita goncangkan dah macam menampi beras plak kekdahnyer ... hahaha ye ke ... aku main hembus jer actually aku pun tak tau nak gunakan term apa .... :)

erkk atas ni gambar apa plak lahh ... dengan berkain pelekat jer apakah ... duk bergambar depan pintu masuk UitM plak tu ... wakkaka actually malam tu ... si Wahida mai naik bas dari Shah Alam ... dia tak join awal coz dia ada kenduri kat area perak ... dia mai ni pun just purpose nak join kitorang gi Taman Negara ... :P

so sementara tunggu bas dia tak sampai ... sempatlah aku duk gi bergambar depan pintu masuk UitM Jengka untuk tatapan abang dan kakak ipar aku yang pernah belajar kat sana ... giler hambar tempat tu ... kalau aku kat situ confirmlah lahh lehh sakit otak ok ... skrang pun nampak hambar cuba imagine zaman tahun 1990an ... :-?

so bila si Kayu Balak Wahida dah sampai ... kitorang pun balik umah ... dan berehat coz pagi keesokannya mau gi Taman Negara .... so as usual mau tahun citer pasal taman negara ... stayTuned ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin