Jumaat, 10 Jun 2011

nonton KL Gangster

.
malam tadi ... aku berkesempatan menonton filem KL Gangster yang aku nantikan seperti aku mention dalam entry aku nonton KONGSI baru baru ni ... :D serius ... dah lah pada rabu hari tu aku tak dapat nonton coz bila sampai ajhe kat pawagam ... untuk filem ni dah fully booked perhhh ...

kali ni aku gi menonton kat KLCC ... menonton ngan CikSue kita senang coz dia pun area KL so easy to meet kat tengah kl tu ... ;))

so apa yang aku leh katakan ... seriussss ... if ada yang ajak aku layan ini cerita confirm gua akan gi layan lagi ... so mean apa .. mean citer ni best ok ... kira ko memang puas hati lahh dengan aksi yang dipertontonkan ...

lakonan mantap oleh Aaron Aziz, Adi Putra, Syamsul Yusoff dan Sofi Jikan sememangnya membuatkan korang tak senang duduk menonton aksi mereka ... bravo pada korang berempat ... opss tak lupa plak lakonan Zizan Raja Lawak ... sememangnya dalam class tersendiri ok ...

if kalian tanya pada aku dari segi lawak ... aku lebih suka lawak yang cuba diterapkan dalam filem ni ... coz bagi aku lawak yang diserapkan kat KL Gangster more logik coz hanya pada lawak percakapan si Zizan yang konon kononnya otai sangat walhal ... nan hado ... hahahahha tapi memang sarkas lah lu Zizan =))=))

untuk jalan citer memang dari awal sampai akhir aksi ajhe ... kalau ada pun bab yang slow cuma bila bab kekeluargaan ... kat sini kita boleh nampak kot ... walaupun si Malik ni jahat nauzubillah tapi dia tetap fikirkan pasal ibu dan adik beradik dia ... :D dan dia cuba untuk kembali ke pangkal jalan ... tapi apakan dayakan ...

so kalau korang tanya pada aku berapa stars aku bagi ... aku bagi 4 per 5 ... heheheheh kira memang berbaloi untuk gi nonton ... dan ianya rasa lebih berbaloi kalau ko dapat gi nengok kat satu pawagam yang tak ramai manusia manusia showoff or sakai ... yang budget depa ni ala ala gangster ...

kalau ada memang hilang mood menonton kau ... ntahlahhh ingatkan kat KLCC tak ada lahh team team ni ... hahahah apa nak buat .... mereka berada di mana mana ajhe :P

so gitulah pendapat aku untuk citer kali ni ... dan aku rasa citer boleh pecah panggung kot ... itu pun kalau korang memang minat citer unsur unsur macam ni lahh ... depand on minat masing masing gak ... hahahhaha selamat menonton :D

as usual stayTuned for my next entry ok ... ;))

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin