Khamis, 16 Jun 2011

serabut ...

.
serabut
serius serabut weh
since isnin lepas
wa serabut
tak pernah seserabut
begini

dengan task yang ala ala
membuatkan ko nak mencarut
setiap masa

dengan teammate
yang macam shiall bermuka muka
memang bangsat
memang
sorry to say
you will get respect
dari aku

serius
dikala kami serabut
ko boleh berpeluk tubuh
point to us
yang it's our fault

perhhh
if aku ada time tu
dah lama aku carut depan muka kau
sorry to say
kalau aku
terpaksa rude depan kau

hemmmmmm
menjadi jadi plak
aku hangin
xpecially
hari ni
one by one
task cam cilaka
colleague macam haram jadah
memang shiall lahhh

hope
aku ngan teammate
aku dapat solve all issue
dah tak larat

terfikir untuk
cari new environment
serius
bukan aku sorang jahh
dah terasa
teammate aku lagi lah
dia selalu
dipoint
dikenakan

serius bro
if you dah nekad
JOM

gua rasa nak relax
mau ketenangan
mau holiday

CUTI

.noted.



**
kerana keserabutan aku terpaksa buat entry ni terlebih dahulu kerana kebusyan ada entry terpaksa aku skip .... hahahahha apa apa pun malam tadi baru ajhe selesai layan KL Gangster buat kali kedua rasa macam mau nengok kali ketiga ... baru tahu erti penyesalan ... hahahah ehh apakahhh aku melalut ..... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

missgee berkata...

Ayat2 agak serabut.. :P

Tenang ja sana..
Jangan kasi layan orang2
yang bikin panas hati..
Biar saja..Bisuk2 Allah
akan balas perbuatannya :)

KeMatZ berkata...

itu lahh pasal missgee ... kadang kadang ko tak sangka ... bila depan kau bukan main baik or menyebelahi ko tapi bila belakang kau ... mau ditikam ko berkali kali .... perhhhhh bahaya orang macam ni ... memang rasa nak tetak 18 kerat baru dia kenal erti penyesalan .... hahahhaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin