Sabtu, 14 Disember 2013

#ThrowBack ... RockTheWorld

.
memblogkan diri lagi ... ehhh apakah aku nyer entry ni agak lain macam .. ThrowBack apanya ni enKematz ... then apa kaitan nyer dengan RockTheWorld ... hemmm ada ada ajhe lahh :-?

so actually aku sajhe jer nak sharing pasal RockTheWorld ni ... almaklumlahh sekrang ni aku tengar dengar bunyi dentuman muzik dari RockTheWorld 2013 yang berlangsung dekat jer dengan area aku tinggal ... tapi tu lahhh bila dah depan umah orang kata tapi aku tak gi ... kalau dulu gigih ok ... hahahaha tu yang tetiba teringat time time gigih kitorang ke RockTheWorld tu .. :P

 

kalau dulu antara partner aku gi RTW sure nyer si Pijul and Hadek ... tapi this year ... aku rasa masing masing tak tau pun skrang tengah berlansung RTW13 hahahaha maybe sebab lineup skrang tak sebest dulu kot ... mungkin ... atau maybe sekarang kitorang memang dah cuci tangan benda benda ni ... wahhh dah macam buat aktiviti apa jer kan ... =))

tapi tu lahh harap harap RTW ni dapatlahh berterusan ye ... mana tahu next year ada lagi ... hope lineup nye menarik dan ada band yang membuatkan aku nak mai ... insyaALLAH ... :P

ohh kalau kalian nak nengok entry RTW yang aku gi lehh jer click kat link aku bagi ni ... RockTheWorld09 & RockTheWorld11 heheheh dan bagi aku ... RTW9 memang awesome ... dengan ributnya ... dengan band band yang gempak ... memang puas lahhh time tu dari pagi sampai ke malam ... kitorang melepak situ ... memang Nostalgia dibuatnya :P

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali .. cam biasalahh stayTuned for next entry dari aku .. ;-)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin