Jumaat, 13 Disember 2013

Gocoh by Wan Shafiq

.
memblogkan diri lagi ... dan sekali lagi aku nak sharing pasal novel yang aku baru aku telaah ... wahhh telaah gitu ... so novel yang aku maksudkan tu ialah GOCOH hasil penulisan Wan Shafiq dan diterbitkan oleh Lejen Press :D


setelah selesai aku telaah novel ni ... aku suka cara penulisan dan cerita yang disampaikan ... jalan cerita yang sememangnya berlaku dalam dunia rialiti ... gitulahh kisah ragam kehidupan kita :P

walaupun dalam cerita ni still ada tanda tanya ... tapi memang macam tu ko style dia ... membuatkan kita terfikir ... apa dan siapa ... hemmmm nice one ...

so kalau ada kalian yang ingin grab novel ni ... silakan .. lagi pun novel ni pun antara novel yang aku dah grab lama cuma tak berkesempatan nak menelaahnya jahhh ... :P

jadi macam biasalahh ye ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin