Khamis, 26 Disember 2013

Hantu Fridge Magnet !!!

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal ...Fridge Magnet ... so baru baru ni time aku duk bosan bosan di rumah aku pun keluarkanlah semua koleksi FM aku yang aku duk simpan time nak pindah baru baru ni ... :|


tuuuu diaaa ... selonggok aku letak atas carpet ... bila aku nengok bila aku perhatikan tetiba rasa macam ... dammed tetiba macam malas nak susun semula kat board yang aku beli ... hemmmm tapi dengan bantuan orang tersayang ... akhirnya ... selamat tersusun ... nak nengok susunan kitorang ... :D


 

   

ammmikkk kawww ... ini belum ditambah dengan koleksi yang berada kat workstation aku ... tetiba aku duk terpikir kalau aku bawa pulang yang kat workstation aku macam mana nak selitkan dengan team team yang dah ada ... nampak gaya kena buat board baru yang campuran punya lahh ye =))

apa boleh buat ... hemmmm so skrang yang memeningkan aku ... kat mana aku nak letakkannya ... dalam bilik ... kat dapur ... kat ruang tamu ... hemmm ... mushkil kejap ... any idea ... :-/

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin