Khamis, 19 Disember 2013

Dapat Present ...

.
siang tadi ... time aku sesampai jahhh kat workstation tup tup ada parcel ... [ walaupun before that si pemberi dan sms aku kata ada barang untuk aku .. hadiah sempena wedding katanya ... opsss :P ]

so sampai memang betul ada parcel atas meja ... hemmm :-/ aku dah mula fikir apa lahh yang member aku ni bagi ... ialahh apa jer lahh kan kalau hadiah wedding ... ehhh wedding .. abaikan ... hahahahaha ;)


so hati ni bagai memberontak nak buka itu parcel ... kena plak owner tu lehh kata dia tak sure ori or not ... aku dah fikir ... motip ori or tak bagai ... hahahah tapi dalam otak aku dah mula fikir benda yang aku suka ... hahahahha :P

bila buka ... naaahhhhhhhhhhhhhh :-SS


mau tak terjerit aku dibuatnya ... nasib tak histeria ... wahhh gitu hahahahha ... perhhhh tak sangka plak boleh dapat hadiah ni ... memang suka bangat aku ... hahahah tapi wife aku sure tak berapa gemar hahahahha apa boleh buat ... kira ni memang untuk B jerlahh ye sayang ... ;)


bila dah depan mata ... tak lehhh tahan beb ... settle aku hantar sample job kat customer terus aku pasang ini barang ... hahahahha sampai colleague tepuk dahi lahh nengok perangai aku ... hahaha sorry lahh Daus ... LEGO tu beb ... tak jadi kalau terbiar =))


dan akhirnya ... siap ... dan ianya bergabung dengan koleksi aku di office ... maybe ianya akan diletakan dengan team Lego yang aku dapat sempena wedding aku ko nanti ... haaa ada lagi ke persoalannya ... hahahha abaikan ... :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... pada kalian yang nak beri hadiah lego untuk aku memang aku alu alukan ... sempena krismas pun vollehhh hahahah matilahhh nanti ada yang kluar ayat ayat klise bila aku buat statement ni ... hahahaha =))

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin