Ahad, 22 Disember 2013

Seronok by Saat Omar

.
memblogkan diri dengan citer pasal novel plak ... well sementara mood membaca aku ni dah kembali so aku teruskan dengan baca novel yang aku miliki dulu dulu tapi tak juga dibacanya ... dan kali ni novel SERONOK by Saat Omar yang diterbitkan oleh FIXI ... :D


novel ni pada mulanya ... kalau nengok pada cover perhhh macam segan gak ko nak baca dikhalayakan ramai ... hahaha bila nengok macam seronok lahh plak citernya ... hemmm tapi bila aku settle baca ... hemmm apa yang aku leh katakan ... biasa jer lahh jalan citernya ... tak ada lahh dramatik sangat ... tak ada lahh terlalu boomm pun ...

tapi still lagi boleh dibaca ... kira tak ada lahh sampai tahap aku rasa macam perhhh berzaman gak nak habiskan bacaan ni ... hehehehe mungkin pada mulanya nampak menarik tapi bila ditengah tengah rasa macam hemmm ... cuma banyak plak andaian yang ko cuba fikirkan tak menjadi ... hehehehe ... perasan tak ... so ko macam mengharapkan terjadi macam ni padahal tak .. hemmm ehhh apa yang aku try sampaikan ni ... hahahah 

maybe itu pendapat aku ... kalau korang nak tau macam mana jalan cerita dia ... korang dapatkan lahh di toko toko buku berdekatan ... maybe korang suka ... dan maybe tak ... itu masing masing punya citarasa ... :P

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin