Khamis, 12 Disember 2013

Infeksi by Ehsan El Bakri

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal buku or bahan bacaan yang aku baru selesai baca ... wokkeh actually novel ni dah lama aku grab ... tapi aku pun tak tau kenapa mood membaca aku bagaikan mati lately ni ... maybe sebab busy tu yang blog pun tak berupdate ... hahahah dan dan jer kan ... :P

so novel yang aku maksudkan ialah Infeksi hasil penulisan Ehsan El Bakri yang diterbitkan oleh Lejen Press :D ... time aku grab novel ni pada mulanya aku dengan harapan citer dia superb ... coz penulis dia Ehsan El Bakri kan ... penulis novel Psiko ... :-SS


tapi setelah aku selesai menelaah novel ni ... apa yang aku leh katakan ... hemmmmm jauh betul beza penulisan si Ehsan ni dalam novel ni compare ngan Psiko ... kenapa ye ... :(

serius aku baca novel ni rasa macam ... bila lah nak habis ... jalan cerita biasa jer ... tak ada yang boleh mengejutkan or membuatkan diri ni kagum ... just nak habiskan ... sebab dah baca kan ... cuma nasib tak sampai tahap terus letak tepi tak nak habiskan ... hemmm :|

so mungkin Infeksi ni tak kena ngan jiwa aku ... maybe ... tapi tu lahhh masing masing ada pendapat tersendiri ... so maybe ada diantara kalian yang ingin tahu jalan cerita novel ni ... boleh lahh grab ... cuma jangan letak high expectation jika kalian pernah baca Psiko terlebih dahulu ... :|

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin