Rabu, 18 Disember 2013

Samar by Dayang Noor

.
mengreview novel lagi ... hehehhe dan kali ni ... keluaran FIXI plak yang aku nak review ... review ke persoalannya ... dan untuk novel kali ni bertajuk Samar hasil penulisan Dayang Noor yang sebelum ni merupakan penulis Jerat dan Hilang yang diterbitkan oleh FIXI juga :P


setelah settle aku telaah novel ni ... apa yang aku lehhh katakan ... Samar memang another buah tangan Dayang Noor yang patut dimilikki ... well dari awal penulisan dalam Samar sentiasa tertimbul tanda tanya ... :-?

sehinggakan ending dia pun aku still ada persoalan yang aku rasa kenapa dan mengapa ... heheheh ... jalan cerita yang agak menarik dan nice ... itu bagi pendapat aku lahhh ... citarasa aku ... kalian aku tak sure ... :P

tapi kalau kalian nak tau bermakna kalian kena grab lahh satu di toko toko buku berhampiran ... so macam tu lahh untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin