Selasa, 17 Disember 2013

Infantisid by Rozlan Mohd Noor

.
memblogkan diri aku dengan citer pasal novel yang aku baru habis telaah baru baru ni ... Infantisid hasil dari penulisan Rozlan Mohd Noor yang diterbitkan oleh FIXI ... :D


actually novel ni pun sama sama team dengan novel novel yang aku dah lama grab tapi tak dibacanya lagi ... untuk novel ni lagilahh ... aku siap bawa gi bercuti dan baca time duk tunggu ferry lagi ... tapi lepas tu haraaammm nak dihabiskannya ... hahahha =)) [ ehh bila aku bercuti naik ferry bagai ... :-/ ]

so setelah aku selesai aku telaah ... apa yang aku leh katakan ... hemmm wokkehhh lahh ... walaupun pada awal awal bab aku macam interesting sangat nak habiskan ... tapi bila dah kat tengah tengah aku dah rasa biasa biasa jer jalan cerita dia ... hemmmm ntahlahhh kan ... 

tapi still ok tak lahh hazab sangat ... kira dalam banyak banyak keluaran FIXI novel ni masih boleh berada dalam tengah tengah lahh ... tak lahh bawah sangat ... tapi ialahhh itu pendapat aku ... masing masing ada citarasa tersendirikan ...

so if ada kalian yang belum grab novel ni dan teringin nak grab ... sila cepat untuk dapatkannya di toko toko buku berhampiran ... :)

jadi macam biasalahh ye ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin