Isnin, 23 Disember 2013

Jersey Johor Darul Takzim 2014

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal team bola yang aku minat plak ... kisah JDT ... Harimau Selatan yang kuat dengan slogan Luaskan Kuasa Mu ... heheheh :P

so baru baru ni dorang baru jer memperkenalkan senarai player yang bakal mewakili JDT dan yang paling aku nantikan ialah pengenalan Jersey Baru JDT 2014 ... :)



tapi bila aku nengok ... hemmm maybe aku rasa macam aduhhh awat cam tu jer ... so aku dah decide akan aku grab yang pattern no 31 tu ... insyaALLAH ... yang pattern 7 and 5 tu if aku ada budget lebih vollehhh ... apa apa pun ... pada aku ... aku lebih suka jersy lama heheheh nampak lagi cool ok ... ini pendapat aku lahh ...

so ni yang tak sabar nak dapatkan jersey baru ni ... rasa macam nak suruh anak buah aku gi belikan jer ... =))

gitulahh apa apa pun ... LUASKAN KUASAMU JOHOR ... !!!!

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin