Rabu, 7 Julai 2010

nothing........

.dammed... lama sudah aku tak mengarut kat ruangan aku ni... mana tak nyer kehidupan aku umpama zombie ok... awal pagi keluar rumah... dah ke pagi gak baru aku pulang rumah... rumah dah macam tempat untuk aku tido around 3 4 jam and mandi jer.....

kadang kadang aku tergelak pun ada... bila housemate aku kata ko ni kerja shift ke apa... or memang tak reti nak balik umah ke apa... mana tak nyer... rasanya dah 3 minggu kot... kitorang tak lepak berbual... dinner sesama... ialah... aku kluar kerja dorang still bermimpi... aku balik dorang dah hanyut ntah sampai ke mana... :))

dammed.. tapi serius... lately memang aku agak serabut... luckly aku dapat team mate yang sama sama hadapi keserabutan kerja kitorang ni... so dalam keserabutan kitorang sempat gak kitorang gelak gelak untuk release setiap tension masing masing...

ntahlah... hope semua ni akan berakhir... dan aku dapat berehat... bercuti bagai... pada Mally, Ana and PakTam thanks sebab spent time untuk sama sama berjimba jimba di dataran malam tu... release sikit stress aku....

pada Zie and groupie... thanks pasal potluck tu... walaupun aku just mai kejap.. tak sempat nak lepak lama... maybe next time kita lepak cikcur bersama lagi ok... serius beb... rasa janggal jer aku yang blah awal hari tu... coz kena balik office balik... ahad plak tu kan... dah rasa macam tak ada life plak... thanks a lot guys...

apa aku carut ni... ntahlahh... actually ada jer benda benda nak di sharing.... tapi memandangkan timing tarak.... tu yang selalu tunda... hope aku akan dapat terus menghapdet ruangan aku ni... so as usual... stayTuned for next entry.... ;)

AKU NAK CUTI.......... :(

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

terharu nye aku bila nama aku disebut gak dlm entry kali ni..

tetiba tacing...

mata macam masuk habuk lak ni.. sob..sob...

KeMatZ berkata...

motif... choii..

bila lagi ko nak ajak aku gi berphotoshoot..... hahahhaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin