Jumaat, 23 Julai 2010

lengkap sudah 36 kesemua......

.
aku tak ingat bila bermulanya aku mengumpul benda ni... tapi time tu memang tengah musim demam WolrdCup lahh.... :-? benda ni aku terjebak pun... bila housemate aku... tiba tiba bawa pulang.... dan tunjuk kat aku... :)

so... aku pun apa lagi... gigih membeli Jack N Jill... untuk tujuan mengumpul benda ni.... sampai aku bawa tabiat ni ke office... beli balang then ke econsave beli banyak semata mata nak dapatkan benda ni jer... but nasib bila di office... sekejap ajhe kopok ni habis... xpecially time petang petang perut lapar.... :))

selain beli... ada gak beberapa yang aku dapat melalui Bid kat website dia... dan ada gak beberapa member aku yang membantu memberi pada aku sekiranya dorang tahu aku belum memiliki negara yang dorang ada... paling aku tak leh lupa... one of that... yang USA... aku punya x-HOD... PakYah yang bagi.... ;)

hahahha... bila diingat ingat kembali... serius kelakar... dengan kitorang beria beli sampai 10 paket... then bila buka buka... dapat negara yang sama.... itu belum lagi.. ko buka buka dalam kosong choii sangat... aku pernah buka 3 paket dalam kosong.... hanjeenggg sangat.... ~x(

so finally.... hari ni... aku terima juga logo terakhir... yang aku bid dari website... yang logo Jack N JILL.... so... now... lengkaplahh kesemua 36...... huhuhuhuhu ;))

so gitulah kekdahnyer.... as usual.. stayTuned for my next entry ok... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin