Jumaat, 30 Julai 2010

cuci the musical 2....

.
bercerita mengenai Teater Cuci The Musical 2...... so baru baru ni aku berkesempatan melayan teater ni.... ini pun last minute plan bila member aku si CikSukaHati... tiba tiba ajak layan teater ni.... so aku tak fikir panjang... coz season 1 nyer aku dah termissed.... kerana sebab sebab yang tak dapat dielakan.... so this time aku spent time untuk layan.. walaupun kali ni kitorang plan layan time weekdays.... :P

setelah selesai aku menonton.... apa yang aku leh katakan... dammed cool... hampir crammed gak perutku menahan gelak.... hehehehhe :P serius.... watak gedik si Awie... sememangnyer menjadi... huhuhuhu :)) afdlin plak... sememangnya dapat membawa watak tak kira time serius mahupun lawak.... hahahahha good job....

pada hans... sememangnyer bendul.... but sometimes lawak nyer tak ada lawak mana pun.. huhuhu sorry.... Nabil... pada aku... kira berjaya juga lahh... cuma aku pun confuse... sebab dia ni setiap masa nampak lawak.... walaupun part sedih... orang tetap gelak... mungkin inilahh masalah kalau pelawak cuba bawa watak lain... orang tetap gelak.. huhuhuhu....

kalau dari segi perjalanan cerita... ada bahagian aku rasa agak serabut sikit.. xpecially time rematch... time harith cuba sabotaj team cuci cuci.... tapi tak apalahhh just minor issue... huhuhu.... watak Jaclyn pun pada aku kira berjaya... ialahh dia pun first time dalam bidang pementasan teater... kira oklahh untuk pendatang baru kan... congrates... =D>

hemmm.... kira overall pada aku.. puas hati lahhh... berbaloi untuk hadir menonton and ceriakan diri.... hehehehhe cuma pada pendapat aku... if watak AC MIZAL ada lagi... mesti lagi terbaboom.... ntahlahh kan... sebab nak compare dengan last year nyer season aku tak gi nonton.... tapi maybe kita lehh harap if CikSukaHati ada buat review mengenai issue ni... coz last season dia ada gi... so dia lehh buat comparison about this issue...

wahhh beria aku.. so CikSukaHati... apa lagi... sila hapdet ruangan anda yang dah macam rumah berpuaka tu.... hahahahha matilahh aku kena smack ngan CikSukaHati coz lahar dia dalam ini ruangan... huhuhuhuhu :P

so begitulahh.... pementasan ni agak lama gak... daro 8.30 malam sampai 12mlm... selesai jer pementasan... snap snap gambar sikit... then terus balik.. coz esoknyer kena masuk awal... coz kena transfer data yang dah diconvert ke 3rd party..... dammed...:|

so begitulahhh... kekdahnyer.... kira overall PUAS HATI..... so as usual... stayTuned for next entry ok....;)

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

sukahati berkata...

sila tgk review yg tahun lepas.....sama jer :p

KeMatZ berkata...

giler saving review.... choiii

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin