Selasa, 13 Julai 2010

pekan frinjan vs worldcup suku akhir......

.
continue menghapdet ruangan aku ni.... ni kira bertuahlahh aku sempat pulang awal.. dan spent time aku untuk meroyan kat ruangan aku ni... hahahha..... :)) so disambung citer dari event pada entry sebelum ni.... after jer aku habis layan event Konsert Gambus... aku ngan member aku si Dean tak ada idea mahu buat apa.... :-?

tup tup aku terpikir sama ada mahu layan MASKARA or PEKAN FRINJAN.... dammed lagi sekali clash timing dorang ni.... so... ntah apa yang merasuk minda aku... finally aku decide layan Pekan Frinjan.... ;) tapi aku tak tahu kenapa aku boleh decide ke Frinjan... kalau nak fikir pada line up... 2 2 event aku kurang kenal line up mereka... vollehh... :P

so lepak makan dulu kat area PAS.... then around 8.45 kelihatan event pun bermula... dalam keadaan hujan renyai renyai.... :|


tapi tak lama pun.... hujan renyai renyai tu.... so cuaca kembali ok... dan orang pun dah mula duk bersantai sambil layan persembahan yang dipersembahkan oleh mereka mereka yang membuat persembahan.....

ntah macam mana... tup tup around 10.30 mcam tu... skrin besar kat dataran jam tu... menyala.... bolehh plak dia tayangkan perlawana bola antara Argentina vs German.... amik ko.... last last kitorang layan Pekan Frinjan and Worldcup Suku Akhir serentak... volehhhh :P

pada aku pada malam tu Pekan Frinjan agak kurang menarik... tak tau kenapa... maybe sebab tak ramai yang mai... coz sebab demam WorldCup.... or maybe cuaca yang tak berapa mengizinkan.... ntahlahh aku pun tak sure kenapa... tapi dalam banyak banyak persembahan kali ni... aku suka persembaan dari Iqbal M dengan kawan kawannyer..... nasib member aku si Dean ada capture persembahan dorang dengan babyG9 aku.... huhuhuh ;)

as usual... kali ni aku terus sharing video tu... actually malam tu tak banyak pun aku capture... bukan aku pun capture malam tu... more babyG9 aku berada di tangan member aku si Dean tu... so nasib lah dia capture apa.... hahahhaha :)) so kat bawah ni aku tepek video si Iqbal M ni... jom layan \:D/


Tembak Tepat (Kenaikan)

so... settle jer event tu... kitorang pun cargon... coz masing masing dah letih... mahutaknyer... dari office... ke konsert gambus sampailahh ke pekan frinjan... dammed... giler letih... balik terus flat... wakakkaka.... :))

so gitulahh kekdahnyer.... as usual... stayTuned for next entry ok....;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin