Ahad, 18 Julai 2010

Karok with Groupie.....

.
citer karok again.... kali ni ngan team groupie... planning awal.. aku macam rasa tak dapat join ajhe event.... walaupun dalam hati memang nak gi... mana tak nyer event ni pun sempena lepak lepak ngan KakJay.... ialahh dia pun nak kembali pulang ke oversea.... :P

tapi ntah macam mana.. hari tu aku agak bosan teramat... dengan atmosphere yang tak berapa nak best kat office... finally aku decide.. aku cargon sharp 5.30ptg.... ;)

so balik rumah... roger aku confirm join.... :)) so terus bersiap and shoot terus ke Pavilion.... before that gi pick up si Zie kat Bangsar.... :P


sampai jer... around kul 8 lebih... coz jammed cam lahanat kat federal... dan aku pun ala ala salah pilih laluan... wakakkaka choiii sungguh.... :P so sampai jer kat RedBox... just sempat salam jer ngan KakJay... coz dia terpaksa pulang awal... ada urusan..:(

tapi bila aku dah nengok menu hidangan kat luar... membuatkan aku ngan Zie... lupa pada mic... so kitorang terus jer serang makanan... lagi pun perut dah lapar... so melantak dulu... :)

dah puas melantak.... kini giliran kitorang plak... melalak... hambik ko... melalak hilangkan segala penat lelah... stress bagai... semua hilang.... dengan ko geram... claim tak dapat dapat... sememangnyerlahhhh choii itu accountant company aku... apa dia buat pun aku tak tahu....

sambil nyanyi posse bagai... hahahah posse kali ni agak kureng sikit... coz semua kemaruk nak melalak.... tak kira lahh apa lagu semua kitorang balun....

tapi unexpected.... lagu AWEK BERBAJU KURUNG pun sudah ada dalam itu kotak merah....:x tapi tu lahhh... bila terpasang... rupanya just video clip... baru nak feel... nyanyi... wakakkaka :P

so begitulahh menyanyi sampai ke kul 12malam... walaupun actually bilik tu telah di booking sampai ke 3 pagi... tapi giler apa... ingat esok tak kerja... hahahahha kul 12 pun semua dah rabak dahh... nyanyi pun ngarut dah.... :))

apa apa pun malam tu sangat enjoy.... Thanks A Lot pada KakJay.. coz sponsor kitorang malam tu... walaupun sedikit upset coz tak sempat nak berduet ngan KakJay... maybe next time kita berduet bila KakJay balik Malaysia lagi.... sekali lagi thanks a lot KakJay.... :)

so gitulahh kekdahnyer.... as usual... stayTuned for next entry...;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin