Selasa, 20 Julai 2010

wedding si Aimie

.
kembali meroyan kat zone aku ni.... kali ni continue citer hari sabtu lepas.... after selesai menakluki BrogaHill... aku pun speeding pulang ke rumah... coz sudah janji sama CikSuKaHati... untuk pergi wedding si Aimie kat Putrajaya.... :)

so around 1.30 gaklahhh baru dia sampai bersama sorang lagi member kitorang si CikPza.... so kitorang bertiga pun berdezupp menuju ke Putrajaya.... well.. kali ni aku duk belakang.... sambil menunjuk arah.... huhuhuh...:P

agak mencabar juga lahh mencari dewan tempat berlangsungnyer majlis persandingan pengantin ni.... masuk celah sana celah sini... duk mencari MyDin.... bagai... finally jumpa juga....#:-s

sampai terus naik... dan jumpa sama pengantin.... sebelum makan... kebetulan pengantin masih duk melaram depan lensa camera mereka... so amik kesempatan snap gambar pengantin.... :P


hehehehe... dah snap snap.... kitorang pun memulakan tugas kitorang... iaitu serang hidangan yang disediakan.... hehehehe... sambil sambil makan... sambil sambil duk hanyam ketupat.... tapi tak ada apa pun nak dihanyam..... huhuhuhuhuh :P

selesai makan... salam salam... hi hi bye bye... then kitorang pun cargon.... lagi pun kitorang ada event lain selepas itu... so memandangkan ingin membuang masa sebelum ke event lagi satu.. kitorang pun meroyanlahh kat Putrajaya.... :))

pada Aimie & Afiq.... aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru... semoga hubungan kalian berkekalan hingga ke hujung nyawa... Selamat..... :)

so nak tahu apa event seterusnya... as usual... stayTuned for next entry....;)

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

HaZiFah berkata...

ko tak mention lak kat sini~~
yg ko tak dpt menda kotak-kayu tu :p
aku dh taruk pen-pensil kat kotak tu.Pas taruk br terasa lapang skit meja aku.Bulleh?hahahha (^_^)v

KeMatZ berkata...

seganlahhh.... heheheheheh :P

walaupun masih jelous sebab aku tak dapat benda tu.... resigned... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin