Jumaat, 23 Julai 2010

lepak kat Haven....

.
so sambung memblogkan diri.... after habis jer persembahan Uda & Dara kat IB... aku ngan Dean dah blur tak tau nak lepak mana.... time tu thinking nak makan jer... cuma tak tau nak makan kat mana dan nak makan apa... :-?

tiba tiba msg berbunyi... dapat update dari si CikLolly... yang sibuk ajak lepak kat LookOutPoint... so.. bila roger... finally decide on... lepak dinner kat sana.. so berdezupp gi pickup CikLolly yang kekwat tiba tiba nak dipickup... nasib rumahnyer hanya di belakang lookout point jer... dan dan belakang... ;))

so aku bertiga ngan Dean and CikLolly... gerak awal.. sampai terus order... apa yang hendak dimakan... hahahha motif gambar atas aku ngan COKE... wakakka di mana mana COKE tetap menjadi pilihan di hati... huhuhuhu ;))

time tu aku lupa aku order apa... oh.. aku order black papper chicken chop kot... si CikLolly order Briyani 1/4 chicken.... and Dean order Nasi Goreng Mangga... kalau tak silap... so sambil lepak makan... sambil borak.. sambil snap makan.. sambil menanti kehadiran diva si Hadek... yang turut join gak... :P

bila dia dah sampai... dia pun order... aku lupa lahh dia makan apa.. nasi goreng kampung kot... if tak salah lahh... so biasalahh sembang sembang... hanyam ketupat... berempat pun volleh ok... sambil snap snap dengan camera baru si Hadek... ;)

ntah macam tiba tiba masih lapar... so kitorang decide order Hawaian Chicken Pizza... hemmm... volleh tahan gak rasa dia... nice...:) agak lama gak lahhh kat atas tu... duk menyembang ajhe... sambil try buat plan untuk masa masa terluang nanti... hahahha well sembang najis jer... jadi nyer tak sure pun... hahahahha :P

around 10 gak... kitorang lepak lepak... and finally decide pulang... coz ialah esok kan nak kerja... huhuhuhu.... so hantar pulang CikLolly ke pangkal jalan... and then aku hantar pula si Dean... sebelum aku terus berdezuppp ke rumah aku... balik balik terus flat.... hahahahhaha :))

so begitulah kekdahnyer yer.... as usual... stayTuned for next entry ;)

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

tak ajak...

cam ni la kan..???

abes madu sepah dibuang...

sampai ati..


sentap aku nih!!

KeMatZ berkata...

bukan ko busy ke... time tu... choii.. photoshoot kat mana ntah... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin