Rabu, 14 Julai 2010

potluck kat umah Zie.....

.
ok kembali menghapdet blog ni.... dammed... citer kali rasanya awal bulan hari tu nyer citer... on Sunday... seperti telah dirancang awal awal.... si Zie dah plan nak buat potluck kat umah dia... so masing masing dah diberi tugas masing masing....

aku telah diberi mandat untuk sponsor air... :P so... sunday tu apa punya choii lahhh aku terpaksa standby kat office... but event ni aku kena mai gak... mana tak nyer kalau aku tak mai tercekik masing masing.... heheheh....:P

so around 5.30ptg gitu aku sampai gak kat umah si Zie... kebetulan si Hadek... Awie & Wife dia serti si Lolly dah sampai... heheheh nasib dorang semua tak tercekik... coz air baru sampai... hahahha :))


hemmm... atas tu antara menu yang ada time hari tu... memang meriah... ngan kek tanpa tepung lahhh... spaghetti lahhh... shushi lahhh... dan macam macam lagi lahhh.... heheheheh :)

around kul 7.45 macam tu aku dah plan nak cargon... almaklumlahh nak kena masuk markas balik.... motif kannn ahad kerja sampai malam... dah macam zombie kehidupan aku.... tapi memandangkan... Kak Lisa ngan Kak Jay nak mai... so ala ala nak say hi hi gitu dulu.. so tunggu lahhh dulu.... ;)

bila dorang sampai... vollehh plak KakJay bawa ketam dan udang sambal.... amik ko.... terduduk balik aku hahahahha.... :)) so duk meratah ketam itu... memang terbaik.... :P sambil lepak lepak makan ketam and udang... sempat gak duk hanyam ketupat ngan KakLisa and KakJay... hehehe tapi tak lama lahh... choii... :(

hemmm.... so setelah aku menjamah ketam and udang tu... sempat gak lahh aku mintak tapau dari tuan Rumah.... hahahahha boleh... untuk member member di markas... yang menanti kehadiran semula aku tu... so sad kitorang kan... ahad dah macam buruh kasar dahh duk bekerja bagai..... :P

so terpaksalahh aku tinggalkan groupie malam tu... tak pernah pernah aku pulang awal... biasanya aku lah antara groupie yang terakhir meninggal sesuatu cikcur tu.... sedih tak puas nak duk cikcur and hanyam ketupat.... :((

opss terlupa plak... malam tu gak si CikLolly telah memberi aku 2 botol coke Korea Version... sungguh comel... thanx a lot CikLolly... kerana tahu minat iols terhadap COKE.... thanx a lot... heheheh suka suka suka... ;))

so gitulahh kekdahnyer... as usual... stayTuned for next entry ok.... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin