Rabu, 30 Jun 2010

pekena sup and dataran medeka.....

.
selesai jer berphotoshoot di PuduJail... aku ngan EnAdam... no idea... tiba tiba EnAdam mengidam nak pekena Sup... ntah apa mimpi dia layan citer pasal makan makan ada plak citer Sup kat Jalan Doraisammy.... :-?

memandangkan aku pun tak berapa nak xpert jalan pakcik dorai tu kat ner... aku just cakap.. jom kita pekena sup mamak kat area ChowKit... sup ni aku memang selalu pekena since aku kecik ngan abah aku.... bila kitorang turun KL.... even skrang if abah aku turun KL pun kitorang akan lepak mengeTEH sambil mengeSUP di situ.. :P


so si EnAdam no hal... janji katanya dapat pekena Sup... ni Sup Mamak nyer style ye.. bukan melayu style or siam style yang penuh ngan sayur mayur sampah sarap bagai.... :))

selain aku ngan EnAdam... turut join si PakTam dan Ana... choii tunggu dorang bersiap jer 3jam.... hangin jerr dibuatnya....:!!
tapi memandangkan kitorang memang dah faham sangat ngan perangain pasangan suami isteri ni... so no big deal... but dorang ada hutang sama kitorang ya itu.... KAROK session... dorang belanja... \:D/ sebagai denda.... :)

selesai pekena sup kat area chowKit... duk meronda nengok nengok kedai jualan yang ada... finally si PakTam ajak lepak Dataran... niat pada hatinye dia nak snap snap gambar.... padahal sampai Dataran lensa yang dia beli mahal mahal hanya berada dalam beg jer... choii saving memory...

so pelbagai aksi lah yang kitorang buat.... dan kitorang mengguna lensa EnAdam untuk beraksi... time ni aku rasa segan giler nak keluarkan BabyG9 aku.... tapi aku peduli apa... aku snap juga ngan style aku guna my belovely BabyG9.... ;)

lama gak lahh kitorang malam tu duk melanguk jer kat dataran... kebetulan esok nyer tu ada larian apa ntah kat situ... so sempat lahh duk melihat dorang duk nak set up podium bagai semua... hahahhaha... tak bleh blahh.... :P

bila dah penat... dahaga plak tu... so finally decide menlimauAis kat area bukit Aman... so lepak lepak minum sampai aroun 3 pagi lahh juga... baru lahh kitorang bersurai.... hahahha... dammed... dahlahh aku kena masuk office pagi tu... confirmlahhh bengkak mata aku time masuk office... hahahahha :))

so gitulahhh citernya melepak melepaskan stress kerja bersama kawan kawan yang memahami diriku.... thanks a lot to Mally, PakTam and Ana.... coz spent ur time bersama sama... release sikit stress aku dengan tugasan yang dah macam apa dah aku rasa... serius beb... lately ni aku dah feel like zombie jer..... thanks a lot geng...:-*

so as usual... stayTuned for next entry ok...;)

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

finally,
aku dah tau kat mana jalan doraisamy tu...

jom terjah!!!

KeMatZ berkata...

bila.... jom... no prob... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin