Khamis, 3 Jun 2010

Adam The Musical......

.
so dari PWTC.... aku ngan member aku si Dean terus berdezubbb ke BTS... coz aku lebih suka park kat sana.. senang.... then menapak lahh ke Lot10... untuk menonton Adam The Musical....


memandangkan event sebelum ni amat hambar... membuatkan kitorang decide nak gi menonton teater ni... lagi pun kebetulan member aku si Pyar... pun akan menonton teater ni coz dia dapat tix free... so kitorang pun bertemu di rooftop lot10.... :)

choii kan.. StudioActor ni tak ada satu sign pun tunjuk di mana actually kedudukan dia... walaupun kitorang tau di atas... hahaha bila dah jumpa.... terus beli tix.... and around kul 3 kitorang pun mula menonton... :P

pic ni aku rembat dari sini

selesai menonton teater ni... apa yang aku boleh simpulkan.... cerita dia memang menarik.... ada beberapa part memang touching... memandangkan ini merupakan teater musical... lagu lagu mereka pun menarik.... para pelakon pun semua hebat dari segi lontaran suara mahupun emosi masing masing.... great....=D>

tapi ada gak benda yang aku tak berapa puas sangat... actually bahagian lighting.... kat sini ada fail sikit... if lighting dapat mainkan peranan rasanya ianya lebih berkesan untuk penonton hayati persembahan ini... ntah just my opinion... :)

tapi apa apa pun persembahan teater ni memang menarik... kisah di mana kekasihnye mengidap penyakit AIDS.... kisah mengenai percintaan pasangan agama yang berbeza.... serta mengenai layanan terhadap pesakit AIDS...:-B

so sekiranya ada yang berminat.. aku rasa masih lagi sempat untuk ke sana untuk menontonnyer.... memang menarik.... :)

so begitulahhh kesudahan nyer.... after dari melayan teater ni aku ngan si Dean terus cargon ke Sunway.... lepak mengeTEH di Restress before kitorang attend another event.....:-?

as usual... nak tahu apakah ceritanyer.. stayTuned for next entry ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin