Ahad, 13 Jun 2010

A Team.......

.
unpllanning nyer kes.... tiba tiba dapat message dari member aku ajak nengok wayang... then kebetulan aku time tu mengalami symptom SALAM lalu aku just reply OK... sharp 5.30 aku cargon.... :)

so kitorang decide layan citer A-Team.... tu pun coz Budak Karate fully book.... jadi just decide layan citer siries lama ni.... heheheheh :P


aku pun lupa lupa ingat citer ni... well time zaman siries ni kalau tak silap aku, aku belum sekolah lagi ok.... but dulu abah aku ada belikan aku van hitam tu... so tu yang aku still remember pasal citer ni ngan style rambut mamat nigger tu... ;))

pada mulanyer... aku bagaikan rasa penat and mengantuk tak tahu kenapa... tapi memandangkan tiket dah beli layan jer lahh... sebelum start aku sempat mention ngan member aku if aku tertido kejut ok... hahahah :))


tapi unexpected..... awal awal jer aku dah segar mata melihat kebestsan citer ni... huhuhuh.... dengan lawak lawak yang aku rasa bukan lawak badut.... tapi boleh membuatkan korang tergelak hentak hentak kaki.... sampai aku duk terpikir... ni citer serius ke comedy... hahahahha :)

tapi serius dari segi penceritaan..... dari segi effect aku puas hati.... masing masing ada karektor masing masing.... paling aku tak bleh blah... mamat nigger ni muka ganas tapi fobia naik pesawat akibat pemanduan member dia yang ala ala crazy bawa pesawat macam gampang.... huhuhuhu :P

aku nak ulas panjang pun aku tak berapa xpert dalam pengulasan filem filem ni... huhuhu aku rasa... member aku si adam sure layan citer ni... so hopefully dia akan review... coz normally dia review boleh dikatakan sama level ngan pengkritik filem yang otai otai yang aku tak kenal....:)) so if kalian mahu review lebih detail click ajhe di sini.... :)

so begitulahhh..... as usual stayTuned for next entry dari Hampeh Dot Com Zone ok.... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin