Jumaat, 18 Jun 2010

Tomok vs Nubhan Bowling Friendly.....

.
dammed.... lama benor baru aku nak menghapdet tentang citer pasal event bowling friendly di antara fans Nubhan dan fans Tomok.... atau lebih dikenali ngan NUBIES vs TOMOKIAN.... hahahah satu event yang aku rasa unik... 2 artist dari rialiti show berlainan bergabung good good..... sungguh unik :)

memandangkan event ni dihandle oleh orang kuat Tomokian... si NoraChoii.. opss.. NoraJoey.... so and the same time aku diinvite untuk turut beraksi.... coz ialahh selama ni ada event jer... si Nora ni lahh akan gigih mereservekan tiket untuk aku and kawan kawan ku... so why not sebagai membalas jasanya... aku pun joinlahhh... :P


event berlangsung di CosmicBowl MidValley.... jadi aku pun set up one team... so aku ajak si Adam dan Dean.... then finally untuk mencukupkan one team yang turun kena ada sorang bunga.... pada mulanya senang citer nak suruh jer si Nora join our team... but dia kan penganjur so dia kata dia tak beraksi takut busy... hahhah :))

so finally our team dihiasi bunga comel yang manja.... iaitu DeqSue... hahahha so lengkaplahh team kitorang... dan nama team kitorang RinduTerhenti.... hahahahha tak bleh blah si Nora ni.. aku dah mention suruh letak nama team DiSebalik Tomokian... wakakkak tapi apa kaitan disebalik dalam ini citer.... so abaikan hahahha :-?

memandangkan ni just friendly jer... so just 2 frame jer kitorang beraksi.... heheheh oh lupa... selain dari Nubies and Tomokian... actually ada 2 ke 3 team jemputan....dari ToiFC.... dan ada 2 hot chicks dalam team dorang tu.... nasib lane dorang jauh dari lane aku... kalau tau... mahu aku nyer balingan ke longkang jer.... coz can't focus.... :))

setelah beraksi sebanyak 2 games... dengan lawak lawak.. serta gangguan dari anak anak pakcik rahman (kakak pada deqSue) finally kitorang dapatlah TOP 3.... dari 14 ke 15 team aku tak sure.... hehehehe kira oklahh kan... team pun baru create.... wahhh budget star nak wakil Malaysia ke OLYMPIC.... team baru create bagai... CHOII.... :P

selesai jer event.. lepak lepak... berborak each other... kenal kenal ngan yang lain... sessi photography.... potong kek... penyampaian hadiah bagai..... so kitorang pun cargon..... tup tup aku dapat sms dari member kata nak jumpa.... nak tau pasal citer ni... hahah stayTuned for next entry.... :P

so... gitulahhh berakhir sudah... event friendly ni... satu usaha yang cukup aku kagum... diharap pihak penganjur lehh adakan lebih hebat after this... kira percubaan kali ni berjaya.... next time maybe leh buat grand nyer kan... wakakkaka ehehehhe dan dan jer.... tapi jangan lupa inviter kitorang udah.... :P

so tahniah pada penganjur team TOMOKIAN dan NUBIES yang bergabung merialisasikan event ni..... keep it up.... =D>

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

Unknown berkata...

cis salah eja tomokianz jadi tomokian plak...tak sedap la..muahhaha....ada Z okey pasni..hahaha..
okey2 insyaallah pasni akn menyusul la event yg lg grand yer..itu percubaan pertama kami bergabung..bukan takat percubaan pertama bergabung..but percubaan pertama tomokianz buat event yg libatkn org luar...hehehee.....

KeMatZ berkata...

choiii hahahah sajhe je tak nak letak z.... hahahahhaha teruskan usaha ini.... kalau ada event jangan lupa invite kitorang lagi... heheheh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin