Jumaat, 4 Jun 2010

GAH1 lahh katanye......

.
selesai kitorang lepak minum roger penyumbang tix GAH1.... then dia dah berada di sunway lagoon.. so terus gerak... first igat nak park kat luar jer.... tapi memandangkan penuh... so finally decide park jer dalam pyramid... :P

sampai... call... then finally ketemui dan mendapat tix yang aku dah pesan... cehhh beria mintak sampai 10tix... tapi memandangkan last minutes kan.. so aku gagal cari 10 person tu... just dapat 6 tix jer... oklahh kira more than half kan... hahahha :)

lupa... ni lahh team yang menyediakan tix untuk kitorang... terutama si NORAJOEY.... thanx Nora... for da tix.... hahahha... which one Nora dalam gambar di atas... tu yang berdiri posse belah kiri.... hahahha.. mesti korang tak perasan kan... ialahh dia dah membesar macam beloon.... aku pun hampir tak cam dia... wakakka... matilahh aku kena smack ngan dia... :))

oklahh abaikan citer si Norajoey tu... so.. time duk melepak... aku pelik awatlahhh ada banyak bas PLKN di luar.... ada lahh dalam 10 buah bas... rupa rupanya semua ke GAH1.... dammed.... ada plak masa korang bersosial enjoy layan konsert kan.... :-?

lupa GAH1 ni kan RTM... so more goment gitu... :P

hemmm tapi betul gak... apa yang aku perhatikan... if tak ada budak budak ni.. rasanya kosong kot... event ni... hahaha... aku dengar lagi siap ada satu or 2 bas... UMNO sponsor... tak tahu bahagian mana... erkkkk.... :-?

ok... abaikan semua cerita kelencut atas tu... back to GAH1....

tapi aku pun tak tau nak comment apa... cuma apa yang aku lehh katakan... kebanyakkan persembahan dorang out.... tak menarik.... cuma pada aku ALYAH jer... yang menarik.... lain... hemm.. maybe sebab soundsystem out kot.... dngan muzik berterabur..... dari sumber yang boleh dipercayai... aku dengar tak ada rehearsal... antara band ngan orchestra RTM.... motif.... no wonder berterabur.... :(

tapi apa apa pun aku habis jer persembahan stacy lagu gegar dunia yang dia bergambung ngan DVO ke apa group tu... terus cargon balik.. sebab hambar... keputusan aku tahu pun bila member aku roger... volleh... tapi memang faulltt lahh malam tu nyer event... ntahlahh.... layan kan ajhe....

opss lupa... sebelum aku mengakhiri story kali ni.... aku nak tepek one pic khas buat NORAJOEY...... coz tadi aku dah lahar dia beria... mesti dia hangin jer ngan aku... so aku nak kasi dia one gambar idola dia.... dammed... ngan ngam aku snap idola dia ni tengah lompat... heheheh :P

so pada NoraChoii... if ada apa apa tix free jangan lupa aku yek.... terima kasih banyak banyak atas tiket yang diberikan... hehehehhe

so begitulahh kekdahnyer citer GAH1 yang kononnyer GAH tapi nan hado.... choiiii sungguh.... so as usual stayTuned for next entry ok ;)

takSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dalam entri nie saya paling suka pic tomok tu jer..sekian tima kasij..;P

Unknown berkata...

pergh idol aku lompat tinggi...eh bf aku kt blkg pun lompat jugak??wakakka...i likeeee...itu jerk nk ckp..hahahahaa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin