Khamis, 10 Jun 2010

wedding si Yus and Farhana....

.
kalau dipikirkan lelah berjimba jimba di bagan lalang tak hilang lagi... nak ajhe aku teruskan bermimpi diatas tilam empuk aku tu.... tapi apakan daya... event ni dah diplan bersama groupie... so finally aku gagahkan diri gak mencari nasi minyak yang terhidang.... :P

so finally yang attend wedding si Yus and Farhana ni... just aku, CikArina dan EnFaizal..... yang lain ramainya last minutes cancel... dan ramainyer semua balik kampung... cuti kekdahnyer... harus semua balik kampung... kecuali aku ni.... nak balik kampung tapi parent balik kampung dorang.... huhuhuhu :(


sesampai jer kat rumah pengantin.... aku sajhe calling si EnFaizal... coz dia terlebih awal dari kitorang.... dia siap mention... cepat sikit.... majlis ni CheDet pun ada.... aku dah blur... tapi bila aku sampai memang pun.... perhhh dasyat.... Tun Mahathir tu duk semeja pengantin ngan ko... (ngan pengantin bukan ngan aku...:P)

sampai... kitorang pun menjamu hidangan yang ada... sembang sembang bagai... cukup time kitorang cargon.... pengantin pun tak sempat jumpa coz orang terlalu ramai beratur nak photo sama Tun.... vollehhh... bukan ngan pengantin.... so just sempat lambai tangan jerlahhh.....:))

after tu kitorang pun cargon pulang coz... masing masing no idea nak ke mana.... dan ditambah aku pun still penat... and need more rest kat umah.... ditambah jammed cam lahanat time nak balik tu... memanglahhh membuatkan hati ni terbakar... X-(

sampai umah terus flat sampai ke malam.....:)) so pada Yus and Farhana.... aku kat sini nak mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat kalian... aku doakan agar hubungan kalian berkekalan hingga ke akhir hayat..... insyaALLAH.... :)

so gitulahh... as usual stayTuned for next entry....;)

TakSangkaYer....:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin