Rabu, 2 Jun 2010

youth10....

.
ahad lepas aku telah plan ngan member aku nak attend event ni... so on pagi ahad aku gi pickup member aku si Dean then kitorang gi breakfast dulu kat area wangsa maju... after breakfast... terus gerak ke PWTC layan event Youth10 :)


sampai ajhe.. settle register kemasukan bagai... kitorang pun gerak ke area event... hemmm... kali ni masuk agak menarik lahh... tiba tiba macam ada red carpet bagai.... dah rasa macam laluan OSCAR or another grand award gitu.. wah... :P

then... tiba tiba dorang boleh suruh kitorang posse kat satu ruangan berlatar belakang Youth10 untuk sessi photo... aku tak tau lahh gambar tu dorang akan tepek ke mana.. or just sajhe snap snap memenuhkan memory camera dorang :-?

time berlegar adalah one of crew ni tegur.. kata looks like familiar.... erkkk.. aku dah blur.. then dia kata awak blogger kan... haahha.... aku just bagi senyuman dan say Ya.... :) tiba tiba rasa segan plak coz ada yang kenal... ;))

kemudian kitorang ronda ronda.... dalam dewan tu... dammed... kali ni tak sama macam tahun lepas Youth09.... aku dah rasa bosan... macam nothing sangat... banyak booth ngarut jer... compare tahun lepas... ada gak booth menarik....

hemmm this year dengan booth makanan baga
i dah macam pasar malam pun ada... dah lahh keadaan pack... so.. kadang kadang bau masakan tu macam tak kluar... sendiri imagine lahh... :(

bila kitorang ronda ronda... stage persembahan untuk band dorang buat kat luar... erkkk... tak macam last year kat dalam.. dan this year aku nengok tentetive program pun mcam tak banyak yang menarik... so pusing pusing... kebetulan ada event Costume Anime... so layan kan jap... :P


bila event ni habis... kitorang pun cargon.. sebab tahap kebosanan yang amat... serius beb... tak tahu kenapa... tak ada benda yang menarik pun for this year... pada akulahh.. yang pernah attend last year kan... kalau nak dicomparekan... last year aku siap lepak sampai larut malah... sebab layan indie band nyer show... :p

tapi banyak banyak benda yang aku rasa kelaianan this year... benda ni... perhhh bukan main besar booth dia... siap ada ATM MACHINE ok... perlu ke... pada aku.... :-?

maybe perlu kot.. ntahlahh... no comment... maybe sebab dorang big sponsor kot... dan tak tau nak penuhkan ruang ngan apa... so tepek lahhh ATM MACHINE kat situ.... :P

so tak lama lahh kitorang kat situ... kitorang terus cargon... sebab tahap kebosanan maksima.... lalu kitorang plan untuk meneruskan aktiviti menonton... menonton apa....:-? as usual... stayTuned... for next entry..... ;)

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

sukahati berkata...

pehh.....lalu red carpet....ader org kenal...celebrity sgtzzz :p

KeMatZ berkata...

choiii.... aku pun tak tau... mcam mana oraang leh tegur... wakakkak..... tiba tiba rasa cam retis sangat... blueeekkkk :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin