Jumaat, 8 Mei 2009

Si Joker Open Table....

.
well semalam... time kat office.. sambil duk beremail ngan member member gigihOIAM tup tup si Joker kata nak open table... coz dia baru dapat first payment dia kat tempat baru... jadi.. pada mulanya aku macam tak confident semalam aku balik awal.. coz training and ada briefing bagai...

then tak sangka.. around kul 7.20 macam tu aku balik.. so saje sms back dorang tanya jadi ke... so dijadikan citer jadi... and tempat haruslan orang yang nak belanja decide... so dorang pilih AniSupUtara kat Ampang... area WaterFront sana...

so... as planning selain Joker, Aku, Romie and Apu... si NoraJoey pun kitorang ajak... but... well siapa tak kenal si Nora ni kan.. lately ni busy bagai ok... so dia tak dapat nak join.... jadi kitorang berempat ajhe lahh... yek yek ajhe si Nora ni tak lehh join.. ntah ntah... kena ikat itu kaki dia dari jumpa kitorang.. wah statement aku berani mati gitu.... wakakkaka...

so set time jumpa kul 9... but normallah kan.... aku yang dari Sunway ni.. lehh gak bagi alasan lewat 15minit... ni dorang ni.. aku sampai tak sampai lagi.. padahal dekat jer rumah dorang tu.. so terbukti.. driver ni bawa macam siput... wakkakaka...

order.... menu... sambil makan... sambil snap snap gambar... biasalahh nama pun SupUtara so menu utama semua sup... actually aku ada gak lepak kat AniSupUtara ni.. tapi kat Plaza Alam Sentral lahh tak pun Seksyen2 shah alam... hehehe teringat balik kenangan zaman UiTM.... aku ngan si Mally(AdamArjuna) and Illayani... suka benor lepak kat AniSupUtara.... hahahahha....

but apa yang aku lehh compare kat Ampang ngan kat PlazaAlamSentral.. kuantiti dia... kat ampang ni banyak sehhh... sebab aku makan satu dah rasa cukup dah... tpi kalau kat PAS tu.. mau aku order meehoonsup plak... ntahlahhh... tapi rasa dia still maintain malatop.... hehehhe...

lepas lepak makan.. gi lepak jap kat atas bukit area ampang yang dekan on the way ke look out point tu... duk melepak... borak borak... sambil usha usha apa yang patut diusha.... hehehe... so bila semua dah rasa ngantuk.. apa lagi turun balik semula and baliklahhh...

well pada Joker... thanx a lot sebab sudi open table.... hehehe nanti gaji second time... open lagi... hehehheeh.. dan dan ajhe aku... oklahhh stayTuned for next storyMorry dari aku...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin