Jumaat, 8 Mei 2009

Menjawab Tag Si FaraSela.....

.
well aku ni jarang sekali tak penuhi permintaan orang kalau orang tu tag aku... so kali ni tiba tiba aku ditag yang dibuat sendiri oleh ownernya.. iaitu si FaraSela.... so ni jawapan aku bagi tag kamu itu... ye....

1) Aku Guna HandPhone Apa??? (Sekali Dengan Gambar)

sorry lahh aku ni memang tak follow sangat teknologi handphone... ni pun just handphone aku yang ketiga sepanjang hidup aku sebagai seorang pengguna handphone... just K800i ajhe... hehhe....

2) Aku Guna Kereta/Motor Apa??? (Sekali Dengan Gambar)

this MyBoo.... well apa apa pun aku still rindu bangat sama Jandaku... bilakah dia mau sedar dari koma.... pada yang mengubatinya... cepat cepatlahhh bagi Jandaku sedar.... rindu tak terhingga sama Jandaku...

3) Aku Guna Wallet Rupanya Macam Mana??? (Kalau Ada Gambar Lebih Bagus)

wallet aku tak ada gambar lah... tapi rupanya... 4 segi... bolehh... hehehehhe...

4) Aku Guna Apa Untuk Update Blog??? (Sekali Dengan Gambar)

sudah tentu komputer... takkan mesin taip kot... handphone?? memang tak lahh coz phone aku tak canggih ok... gigih no nak update blog pakai phone.. sorry tak ada gambar...

5) Aku Guna Jam Tangan Apa??? (Sekali Dengan Gambar)

aku just pakai jam tangan SEIKO ajhe.. ni pun pemberian abah aku... time aku belajar di UiTM.. coz time tu jam aku rosak sayang beb.. jam satu lagi tu.. aku pakai dari form2... erkkk.. yang SEIKO AUTOMATIK tu.... but now ada dalam almari kaca bilik aku... jadi display.... ni pun aku tak tepek gambar... malas plak nak snap gambar jam tu.. nengok jer pic aku.. sure nampak jam aku tu...

Soalan Terakhir... Kena Tag 5 Orang.....

Hemmm actually aku agak malas mahu tag orang... memandangkan Tag ni pun baru ajhe... so aku teruskan lahh nyawa tag ini... dan mereka yang bertuah... 5 itu....

SUKAHATI
ROMIFLIZZ
EYTA NDR
ELIZA 737
NORAJOEY

ok pada korang tu.. sila jawab... kalau tak.. aku akan send surat resign berkuatkuasa 81saat ok......

Selesai...

TakSangkaYe..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin