Sabtu, 10 Mac 2012

Oh Buah Terap

.
lupa nak share pasal citer buah terap ... baru baru ni time parent aku balik ke Semenanjung ... time aku gi pickup ... tup tup Bonda memberikan aku bekalan di bawah ini ... :D

wow ... unexpected ... Bonda tapaukan aku Buah Terap yang telah dibuka dan dipack dalam bekas makanan ... perhhh memang terharu dan sayang kan Bonda ... time tengah lepak dinner tu juga aku duk makan ... ngap ngap satu persatu ... :)

bila aku nengok Buah Terap ni ... mesti aku teringat kisah member aku yang beria nak cuba bawa balik semenanjung dan akhirnya tak lepas ... tak pasal pasal kena tinggalkan kat imigresen ... hemmm bila fikirkan kesian tapi ingat ingat kembali lucu gak ... hehehe :P

so maybe next time if nak bawa pulang kena packing dalam bekas and masuk dalam kargo ... macam Bonda aku lakukan ... Thanks Mak ;)

*
tetiba terpikir nak pulang SouthParkZ this week ... :|

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin