Isnin, 12 Mac 2012

Ayam Goreng Uncle Bob

.
tadi tetiba ntah macam mana aku duk google google tup tup ada satu blog pasal makan makan ni citer pasal Uncle Bob Friend Chicken ... pada mulanya ... aku sangkakan UBFC ni macam just jual ayam goreng biasa macam kat pasar malam tu jer ... :P

rupa rupanya tak ... so bila dah tahu ianya macam menarik aku terus search kot kot area AntaraBandar ni ada ker kan ... unexpected rupanya ada ... itu pun si Udin yang bilang dan dia siap remind aku lagi pasal yang dia pernah beli benda tu time kitorang lepak makan mee udang ... :P
wow ... not bad gak rasa dia ... lagipun ianya dipack ala ala ko beli jambu gitu ... dan senang dibawa ke mana mana ... macam time ni pun aku just take away coz aku ada hal lepas tu .... and terus balik ke rumah untuk misi lain ...

so nak tau what next story ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin